søndag 18. januar 2009

cafe latte

nå er det lenge siden jeg har blogget, å siden det ikke er noen som leser bloggen min så gidder jeg ikke bry meg stort heller, men jeg jeg skal værtfall prøve å gjøre så godt jeg kan.
I går så våknet jeg ganske tidlig, for på fredag var jeg så forbaska trøtt når jeg kom hjem i fra skolen så jeg sov rundt. Jeg har fått nye lister rundt vinduet på rommet mitt som pappa egentlig skulle ha gjort for et år siden men så hadde vi en snekker her te å sette inn ny verandadør så han tok listene i samma slengen. Mamma hadde malt de som skulle være helt hvite men det var vist min jobb å male de som skulle være cafe latte farget. så jeg gjorde nå det imens mamma å pappa var på butikken. vet ikke om det blei så ufattelig bra men jeg gjorde det nå i allefall. når de kom hjem spiste vi litt før mamma å pappa dro på fest hos nabon, den såkalte skvette-festen som holdes høytidlig og årlig etter jul og nyttår. da de samler opp rester fra vinflasker, spritflasker, aquevit og noen nye flasker som de drekker på helt til de ikke kan gå. Jenny laget bakt potet til oss seinere på kvelden. er ikke mye mat man kan få ut av det men det er godt da. jeg satt å så litt på The Hills på MTV.NO før jeg satt å så på tv med Jenny og Jan Christian. da så vi foresten på de dærre bankranerne som hadde rana 80 banker uten å skade noen. vi så også på en annen film, jeg husker ikke hva den heter men den er utrolig fin. åsså så vi på slutten av ''kvinnen i mitt liv''. så jeg la meg etter alt det der, men jenny satt oppe til kl. 05.00 å enda hadde ikke mamma å pappa kommet hjem.
jeg våknet nå for litt siden, spiste frokost å kjefta på jc fordi han spellte wii. mamma å pappa har kommet hjem i god behold. men jeg tror pappa er dårlig så vi får ta det litt rolig i dag her hjemme..

fikk veldig lyst på cafe latte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar